ŠKODA Superb „Best of Best” dla Automotive Brand Contest 2015

Nowa ŠKODA Superb została nagrodzona wyróżnieniem „Best of Best” w kategorii „Exterior Volume Brand” konkursu „Automotive Brand Contest 2015”. Decyzja ta została podjęta przez jury Niemieckiej Rady Wzornictwa (Rat für Formgebung).

 

Po Octavii (2013) i Rapidzie Spaceback (2014), nowa ŠKODA Superb jest trzecim modelem czeskiego producenta, który otrzymał nagrodę w tym międzynarodowym konkursie dla marek motoryzacyjnych.

skoda superb best of best 1

Nowa ŠKODA Superb poprzez nowy design ukazuje emocjonującą siłę marki. Samochody czeskiego producenta od zawsze zdobywały uznanie Klientów swoją wysoką funkcjonalnością, niezawodnością i najlepszym stosunkiem jakości do ceny. W nowym Superbie wszystkie te cechy zostały ujęte w nowoczesny i atrakcyjny sposób. Nowy język projektowania ŠKODY charakteryzuje się dynamiczną elegancją i wyważonymi proporcjami.

skoda superb best of best 2

„Zupełnie nowa, trzecia generacja ŠKODY Superb, to limuzyna pełna klasy i pasji. Rozstaw osi zwiększył się o 80 mm, podczas gdy zwis przedni zmniejszył się o 61 mm. Te nowe proporcje sprawiają, że pojazd prezentuje się elegancko i dynamiczne” – mówi główny projektant ŠKODY, Jozef Kabaň. „Od przedniej części do tylnej, od dużych kół do łagodnie opadającej linii dachu, nowy model wyróżnia się czystymi, geometrycznymi powierzchniami, wyrzeźbionymi kształtami, wysoką precyzją i eleganckimi liniami” – dodaje Kabaň. Jednocześnie nowy Superb jest jeszcze bardziej funkcjonalny i przestronny.

 

Inicjatorem i organizatorem „Automotive Brand Contest” jest niezależna Niemiecka Rada Wzornictwa – jeden z największych na świecie specjalistycznych ośrodków do komunikacji i transferu wiedzy w zakresie projektowania. Organizacja została założona w 1953 roku z inicjatywy niemieckiego Bundestagu, by wzmocnić niemiecki design. Do jej kręgów należy ponad 200 firm.

Z jedenastoma różnymi kategoriami i czterema kategoriami specjalnymi, poprzez konkurs „Automotive Brand Contest” dokonywana jest ocena całego spektrum designu – od stylistyki pojazdów marek popularnych oraz premium, przez brand design, do kampanii i wydarzeń. Międzynarodowe, niezależne jury ekspertów w 2015 roku składało się z sześciu przedstawicieli mediów, branży designu, komunikacji marki i uniwersytetów.

 

 
Źródło: Škoda

 

 
 

Katagoria: nagrody i wyróżnienia
Słowa kluczowe: , , ,
Opublikowano 2 lata temu.
Publikacja była czytana: 1361  razy.