Na łono natury z Iveco

Podróżowanie samochodem kempingowym w poczuciu pełnego bezpieczeństwa dzięki możliwości skorzystania z dedykowanej pomocy drogowej, pojazdem wyposażonym w najnowsze rozwiązania zapewniające znakomite osiągi i wysoki komfort.

Taką właśnie koncepcję proponuje IVECO wszystkim entuzjastom wypoczynku na łonie natury, prezentując swoje pojazdy na 40. Salonie Pojazdów Kempingowych (Caravan Salon) w Dusseldorfie, zorganizowanym w dniach 30 sierpnia – 8 września w tamtejszym Centrum Wystawienniczym.

caraven-salon-com

Caravan Salon to ważne wydarzenie dla firmy IVECO, w trakcie którego może ona zwrócić uwagę na swoją ofertę w coraz popularniejszym segmencie pojazdów.  Pojazdy wystawione na stoisku to: Daily 65C17LA z kabiną kempingową, silnikiem o mocy 170 KM i skrzynią biegów Agile, Daily 70C17LA CCS/P, jako podwozie z zabudową z silnikiem o mocy 170 KM i tylnym zawieszeniem pneumatycznym oraz Eurocargo CC 80E25/FP również, jako podwozie z zabudową z silnikiem o mocy 250 KM i zautomatyzowaną 6-biegową przekładnią ZF Eurotronic.

 

Daily Camper – idealna baza do montażu wyposażenia

Cechy i atuty, jakimi dysponuje model Daily, czynią z niego idealnego towarzysza podróży i świetną podstawę do modyfikacji. Daily Camper jest innowacyjnym pojazdem pod względem osiągów, komfortu, bezpieczeństwa i oddziaływania na środowisko. Osiągi to oczywiście zasługa technologii oraz mocnych i uniwersalnych silników IVECO, reprezentujących najwyższy poziom w swojej klasie.

Eurocargo_Camper_A1

Dzięki stalowej konstrukcji ramy i płaskiej podłodze na platformie Daily można zamontować każdy typ nadwozia kempingowego. Obecność ramy gwarantuje solidną podstawę bez uszczerbku dla ładowności,

Charakterystyka techniczna zapewnia doskonałe właściwości trakcyjne, wysoki poziom bezpieczeństwa czynnego i biernego, łatwość instalacji wyposażenia oraz niskie zużycie paliwa i emisję spalin. Tylny napęd oraz blokada mechanizmu różnicowego gwarantują bardzo dobre trzymanie się drogi, zwłaszcza w warunkach ograniczonej przyczepności. Taki układ napędu sprawdza się doskonale w pojazdach kempingowych, w których środek ciężkości jest przesunięty w kierunku tylnej osi.

Pod względem zróżnicowania wersji oferta modelu Daily należy do najszerszych na rynku: dopuszczalna masa całkowita od 3,5 do 7 ton, podwozie z kołami pojedynczymi lub bliźniaczymi, dziewięć silników i trzy rodzaje skrzyń biegów.

Źródło
 
 

Katagoria: Aktualności
Słowa kluczowe: 
Opublikowano 4 lata temu.
Publikacja była czytana: 473  razy.