ŠKODA liderem na polskim YouTube

Kanał ŠKODA Polska świetnie wypada pod względem liczby odsłon – 7 642 581, ale też cieszy się największą liczbą subskrybentów i najwyższym zaangażowaniem użytkowników, na co ma wpływ liczba polubień filmów oraz komentarzy.

Od pierwszego dnia funkcjonowania, kanał ŠKODA Polska zgromadził 1 600 subskrybentów, łącznie na kanale dostępnych publicznie jest ponad 360 filmów, które trwają w sumie 76 021 sekund!

 

www_youtube_com_skodapolska

 W ostatnim czasie najczęściej wyświetlanymi video są ŠKODA Rapid „Nowy wymiar ŠKODY” z ponad milionem odsłon, „Daj się porwać nowej ŠKODZIE Yeti” z imponującą liczbą ponad 300 tysięcy odsłon oraz „Wyprzedaż samochodów ŠKODA z rocznika 2013” z ponad 100 tysiącami odsłon.

 
 

Katagoria: Aktualności
Słowa kluczowe: 
Opublikowano 4 lata temu.
Publikacja była czytana: 236  razy.