Ranking sklepów motoryzacyjnych 2015

Jak oceniamy e-sklepy z branży moto?

Analiza opinii konsumenckich wykazuje, że najmocniejszą stroną sklepów motoryzacyjnych jest przygotowanie merytoryczne. Pracownicy e-sklepów fachowo doradzają wybór odpowiednich części. Klienci cenią sobie również możliwość zamawiania przesyłki bezpośrednio do warsztatu samochodowego, w którym naprawiają swoje auto. Jeśli zaś krytykują e-sklepy motoryzacyjne, to najczęściej za niekompletne przesyłki, pomylone zamówienia i nieaktualizowane stany magazynowe.

 

Kim są klienci internetowych sklepów motoryzacyjnych?

Użytkownicy, którzy szukają części do samochodów w Internecie, to w głównej mierze osoby w wieku 25-34 lata. Stanowią oni jedną trzecią wszystkich internautów odwiedzających e-sklepy z tej branży. Na zakupy motoryzacyjne decydują się najczęściej w sezonie wymiany opon – marcu i kwietniu oraz październiku i listopadzie, w godzinach od 18.00 do 22.00. Najpopularniejsze artykuły z tej kategorii to niezmiennie opony, foteliki samochodowe i oleje silnikowe. Najczęściej wybierany produkt to Dębica Navigator 2 175/65R14 82T.

 

Źródło: Opineo.pl

Opineo.pl to największy w Polsce serwis gromadzący opinie konsumentów na temat sklepów internetowych, produktów i firm. Powstał w 2006 roku jako odpowiedź na dynamiczny rozwój rynku e commerce, który wymusił na klientach konieczność weryfikacji jakości usług oferowanych przez tysiące polskich sprzedawców internetowych.

Obok autentycznych recenzji klientów, udostępnia on również podstawowe informacje o sprzedawcach internetowych oraz o asortymencie e–sklepów. Umożliwia konsumentom podejmowanie trafnych decyzji zakupowych. Miesięcznie w serwisie publikowanych jest ponad 170 tysięcy opinii. Wśród ponad 7 mln recenzji kupujący znajdą zarówno pozytywne noty, jak i opinie negatywne, ostrzegające przez nieuczciwymi praktykami danego sprzedawcy czy firmy.

Dzięki aktywnemu udziałowi społeczności internetowej, która dzieli się swoim doświadczeniem zakupowym, Opineo.pl pobudza sklepy internetowe do ciągłego podnoszenia standardów obsługi. Jego misja to „propagowanie bezpiecznych zakupów przez Internet poprzez wzajemną wymianę opinii i doświadczeń”.

 

 
 

Katagoria: raporty specjalne
Słowa kluczowe: , , , , , ,
Opublikowano 2 lata temu.
Publikacja była czytana: 2493  razy.